AnnerottsJuvel

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Therese Blomgren - 10 januari 2014 18:42

Lever fortfarande på lyckan av att Juvel inte hade någon dum sjukdom eller så i ögat!!   Så himla skönt!!

Idag fyller Juvel 10 månader ung!! Full av liv och förväntan!   

Har idag faktiskt anmält oss på vår första Lydnadstävling. Dock så kommer jag inte se det som en tävlan utan mer en testapåtävling. Först och främst för jag ska förstå hur allt går till och för Juvel oxå ska få testa på det   

Sen har vi även hittat två utställningar jag ska anmäla till. Först Matfors 22/2 och sedan Västerås ABB Arena 26 april. 

Ska bli Jätte skoj att testa på att tävla hund!! Och gudförbjude att vi åker på något mer skit på utställning nu!! Vi har haft vårat! Jag är fortfarande mer än nojig över att Juvel ska få kennelhosta igen. Till Västerås kommer jag ha hunnit ge henne sin nya kennelvaccination. Ska ta både spruta och i nosen. Då har jag gjort det jag kan för att försöka förhindra. Kan inte skydda mot allt men kanske lite iallafall  

Viktiga datum för oss framöver är:
9 Februari Lydnadstävling

22 februari utställning Matfors
Röntgen Mars i Gävle, Datum ej bokat än
1 års vaccination Mars, datum ej bokat
26 April Utställning Västerås ABB Arena
18 maj MH Enköping


Imorrn ska jag åka och lägga spår och träna lite lydnad med Lena och kanske Nina i Barkaby. Ska försöka få någon att filma lite lydnad!     
valpan! 

Presentation


Välkommen till vår blogg. Här kommer du hitta massor av bilder och läsa om min vardag med en Rottisvalp. Ni kommer få läsa om Annerotts Juvel och våran utveckling ihop. Hon är född 10 mars 2013 hos Annerotts Kennel. Kommer skriva om träningar, vardagen o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards