AnnerottsJuvel

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Therese Blomgren - 21 februari 2014 22:06

Om ni sett mina första inlägg här i bloggen så har ni sett de fantastiskt söta bilderna som min vän Ewa fotade precis när jag fick hem Juvel. 

             
Idag var jag till Ewa igen, dock i annat fotosyfte då vi skulle fota alla kläder till Rottweilerklubbens nya PRshop. 

Kläderna fotades och vi får se hur resultatet blev i veckan    
Därefter fick Juvel inta studion, hon var nog lite nervös. Gäspade och höll på men Ewas son Filip hade en chipsskål som Juvel genast vaknade till liv av! 

                                     
Fina Juvel och superduktiga Ewa! 


Om ni vill ha fina bilder så kontakta Ewa!!!!  

Presentation


Välkommen till vår blogg. Här kommer du hitta massor av bilder och läsa om min vardag med en Rottisvalp. Ni kommer få läsa om Annerotts Juvel och våran utveckling ihop. Hon är född 10 mars 2013 hos Annerotts Kennel. Kommer skriva om träningar, vardagen o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards