AnnerottsJuvel

Direktlänk till inlägg 16 februari 2014

Lite videos från vår träning hemma.

Av Therese Blomgren - 16 februari 2014 14:30

Jag har varit på hästtävling igår och idag så Juvel har fått umgåtts med husse. Bra för henne att inte bara vara med mig tycker jag, och för egen del lite egentid är aldrig fel :) Kände när jag kom hem idag från tävlingen att jag måste göra något med Juvel. Fick med Sambon ut i regn och blåst för att filma lite. Tänkte bjuda på lite filmer så ni får se lite hur det ser ut. och nej jag lägger inte bara ut bra videos. Jag vill även visa det som går sådär som vi tränar på så man kan se skillnad!    Känns ju lite konstigt om jag bara lägger upp videos där allt är toppen hela tiden.. ;) 
Tränar just nu allt som ingår i lydnadsettan. Korta sekvenser av allt och mycket lek och bus! allt för att bygga upp motivationen hos Juvel. Jag ser skitsur ut i videosarna men det regnar rakt i ansiktet  
Känns kul ändå att det går så bra med tankte på att vi inte gjort någonting på nästan tre veckor nu..


 
 
 
 
 
 
  Annerotts Juvel, du är allt en riktig klippa    

 
 
Ingen bild

Ann-Louise & Tobbe

16 februari 2014 19:29

Vi tycker ni är jätteduktiga, Juvel gäspar ibland/kollar in husse/kollar om kompis Smilla är på G.....ändå så koncentrerad. Härligt ;-)

Therese Blomgren

16 februari 2014 20:11

Smilla lockar mer än morsan och Husse kanske har godis ju! ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Blomgren - 29 december 2016 13:32

Efter juldagen så hämtade mamma mig och Juvel 06:00 för avfärd till Norrland ? Väl framme hämtade vi även min storebror Mattias och hans son Alexander på flygplatsen i Umeå. Lite snö har de allt men det är då inte mycket att skryta med.. lånade dra...

Av Therese Blomgren - 17 december 2016 13:41

Bättre sent än aldrig sägs det.. Så nu skriver jag lite.. 10 månder sen sist.Egentligen inte haft så mycket att skriva om då vi inte tävlat något alls typ i år.. Vi har förberett oss för fullt för nästa år och backat lite i det vi redan tränat. Först...

Av Therese Blomgren - 23 februari 2016 20:51

Sitter hemma och är dunderförkyld igen.. Men inget ont som inte har något gott med sig! Jag har kollat youtube och googlat hela dagen om Ipo 1. Vill lära mig så mycket jag kan!    Så mycket moment som jag redan delat in i så många delar redan att trä...

Av Therese Blomgren - 14 februari 2016 10:34

Lite mer än ett år har gått sen jag skrev något sist.. 2015 blev inte som vi tänkt.. Mycket strul med platsliggning och ett allmänt rörigt privatliv gjorde att jag inte orkade tävla något alls mer eller mindre..  Blev klara för Lydnadsklass 3 och s...

Av Therese Blomgren - 13 januari 2015 08:36

Så har vi kommit en bit in på Januari 2015. Vi har mest haft dåligt väder och en hel del is tyvärr. Det blir svårt att träna när det är isgata överallt. Vi har gjort så gott vi kunnat ändå men vädret har större makter än jag tyvärr.. Vi har prövat ...

Presentation


Välkommen till vår blogg. Här kommer du hitta massor av bilder och läsa om min vardag med en Rottisvalp. Ni kommer få läsa om Annerotts Juvel och våran utveckling ihop. Hon är född 10 mars 2013 hos Annerotts Kennel. Kommer skriva om träningar, vardagen o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards