AnnerottsJuvel

Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Therese Blomgren - 19 maj 2014 19:29

Har fått bilder från kennelmamma Annelie. Har precis förminskat dem lite till så jag tänkte bjuda på lite bilder   Tror ni vi hade tur då, man får inte göra MH med löptik.. Så idag valde Juvel att börja löpa.. Så tävlingen på fredag försvinner tyvärr.. Mailade Enköpings BK att jag måste avanmäla pga Löptik.. Till svar får jag " skicka ett intyg" Öhh hur gör jag det på löptik? Man får ju för tusan inte till veterinären för ett intyg på att hunden löper.. Det är väl inget man hittar på? Dyrare att gå till veterinären för ett intyg än att skippa att åka till tävlingen.. Ska skicka en bild på blodfläck så kanske de tror mig...........eller åka dit med Juvel på fredag så kan de titta själva...    

                                                   

Presentation


Välkommen till vår blogg. Här kommer du hitta massor av bilder och läsa om min vardag med en Rottisvalp. Ni kommer få läsa om Annerotts Juvel och våran utveckling ihop. Hon är född 10 mars 2013 hos Annerotts Kennel. Kommer skriva om träningar, vardagen o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards