AnnerottsJuvel

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Therese Blomgren - 24 maj 2014 20:33

Idag har vi testat på något helt nytt! Vi har tränat skydd med Fredrik Stewenhag! Så jävulskt skoj!! 

Juvel gick igång på alla cylindrar! Hon förstod ganska så fort vad det gick ut på. Vi har hållt på sen 09:00 imorse till 19:00 ikväll! Har varit väldigt varmt så alla hundar har fått köra i flera omgångar pga värmen. Mellan 5-15 minuter per gång. Värmen tog på oss alla. Jag hade med en stor badhandduk som jag blötte ner totalt och la över Juvel. Hon var inte svårflörtad att ligga still med den på sig. Som tur var fläktade det lite idag... Mindre tur för en annan som trots solskydd 50 brände mig i vanlig ordning.. Well well.. nu är sommarens första bränna invig och jag har haft på lite aftersun nyss   Tror inte det var någon faktiskt idag som inte brände sig!

Eftersom Juvel aldrig gjort det här tidigare så la Fredrik det på väldigt enkel nivå som var jättebra!! Jag är så glad att jag vågade anmäla oss till denna helg! Det här behövde vi! Ren glädje! nu ska vi sova lite och ladda om för morgondagen! 


 
 
 


Presentation


Välkommen till vår blogg. Här kommer du hitta massor av bilder och läsa om min vardag med en Rottisvalp. Ni kommer få läsa om Annerotts Juvel och våran utveckling ihop. Hon är född 10 mars 2013 hos Annerotts Kennel. Kommer skriva om träningar, vardagen o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards