AnnerottsJuvel

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Therese Blomgren - 4 december 2013 19:02

Idag var det dags för återbesök på Ultuna för lilla Juvel. Det var med blandade känslor som jag parkerade bilen där. Hon är ju hur pigg som helst och hostar inget alls. Men man vet aldrig.. Vi fick träffa en jätte rar veterinär som dock pratade svengelska vilket jag oxå gjorde då!    Vi fick gå till röntgen där personalen blev helt till sig av Juvel. Hon gjorde ord för sitt namn, de tyckte det var skönt att se henne såhär pigg! Vi röntgade och sen tillbaka till rummet i väntan på svar, undertiden så fick jag ett intyg på att Juvel har fått alla tänder om jag i framtiden behöver det till någon träning eller tävling. Tack Erika för tipset!   
Sen kom svaren! Juvel är frisk som en nötkärna!!!! Gissa om det kom glädjetårar!!!  

Vi åkte hem och firade med lite Kycklingkorv i maten och en ny leksaksråtta! 

Jag hade svårt att tro att jag någonsin skulle kunna älska en hund igen som jag älskat Rizzla. Men bannemig att Juvel har samma plats! Jag är så otroligt lycklig som har fått två helt underbara hundar  Jag hoppas att jag får fler år med Juvel än vad jag fick med Rizzelrazz. Ska göra allt som står i min makt!! 

Nu ska vi börja träna på allvar (dock väldigt lungt just nu) inför lydnadsettan som vi ska debutera snart!!   
 

Alla tänder var på sin plats!   
 

Presentation


Välkommen till vår blogg. Här kommer du hitta massor av bilder och läsa om min vardag med en Rottisvalp. Ni kommer få läsa om Annerotts Juvel och våran utveckling ihop. Hon är född 10 mars 2013 hos Annerotts Kennel. Kommer skriva om träningar, vardagen o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards