AnnerottsJuvel

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Therese Blomgren - 13 december 2013 18:39

I söndags så beställde jag en spårsele från JuliusK9, har letat ny spårsele då Juvel har växt ur sin andra som hon hann använda 5 ggr kanske.. Som ny är den! Nu har hon gett den till Timi. Vi ska bara ses så han kan få den :) Har kollat brevlådan varje dag jag kommit hem i väntan på nya selen! Men idag låg det ett paket här hemma!! Innan jag åkte hem från jobbet åkte jag och köpte lite lördagsgodis åt Juvel.. Då hade de halva priset på årets färger på Huurta. Jag hittade både halsband och en sele, har funderat länge på en Huurta men inte kommit längre än så. Men jag tänkte att om inte Juliusselen passar så har vi ju en extra! :) Så bägge två fick åka med hem.. Nu är det sluthandlat till Juvel för i år!! Hon fick en utställningsbur i Söndags oxå när vi var på Stora Stockholm! Hittade en supercool orange!   Så nu är det färdighandlat för i år! Alla julklappar är klara oxå!   


Imorgon är det lydnad och spår med Mariah och hennes hundar Tur och Redo   Längtar massor!!!



Fattar inte varför bilderna blir liggande?! Är ju stående i photoshot?!
       
Du är så fin min hund!!!!!!!!!!!     

Presentation


Välkommen till vår blogg. Här kommer du hitta massor av bilder och läsa om min vardag med en Rottisvalp. Ni kommer få läsa om Annerotts Juvel och våran utveckling ihop. Hon är född 10 mars 2013 hos Annerotts Kennel. Kommer skriva om träningar, vardagen o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards